Ai o intrebare? Suntem aici sa te ajutam. Scrie-ne la contact@skinguru.ro

 

MISSHA – Branduri de cosmetice coreene-

Coreea dobândește treptat titlul de capitală mondială a produselor de îngrijire a pielii și de înfrumusețare. Găzduiește unele dintre cele mai renumite companii de cosmetice care oferă produse sigure, naturale și cruelty free. Una dintre aceste companii este Missha, un brand ce folosește standarde riguroase de calitate și ingrediente naturale pentru a crea produse K-beauty care sunt extrem de apreciate la nivel mondial.

missha logo

Missha a fost lansată oficial în anul 2000, fiind una dintre puținele afaceri care s-au dezvoltat rapid in mediul online. În 2002, s-a deschis prima franciză, iar în 2004, afacerea a crescut la peste 200 de francize în întreaga lume. Expansiunea rapidă timpurie este unul dintre motivele pentru care este una dintre cele mai populare companii de cosmetice coreene. Contractul său din 2011 cu UNICEF a făcut-o un clasic în industria frumuseții. Cu realizările sale semnificative, compania rămâne în continuare unul dintre concurenții solizi din sectorul frumuseții.

Brandul Missha s-a facut remarcat printr-o gamă extrem de variată ce include nu numai produse de îngrijire, ci si numeroase produse de make-up.

Oferind produse de calitate superioară la prețuri accesibile, Missha a devenit foarte repede un brand extrem de apreciat în rândul tinerilor.

6 motive pentru care Missha este considerat un brand coreean reprezentativ

1.Ziua Missha

Fondul Națiunilor Unite pentru Copii sau UNICEF este o agenție globală care este responsabilă de a aduce ajutor umanitar și pentru dezvoltare, minorilor din întreaga lume. Missha a colaborat cu UNICEF pentru o promovare de caritate numită Missha Day, care are loc în zile diferite în fiecare an.

Evenimentul are loc online și oferă posibilitatea de a plasa comenzi cu taxe de transport mici și reduceri uriașe. 30% din vânzările lor sunt donate UNICEF.

2. Ingrediente sigure

Pe lângă eforturile sale umanitare și reducerile uimitoare, Missha este cunoscută pentru folosirea ingredientelor naturale, fără cruzime și sigure. Produsele lor trec, de asemenea, prin teste stricte și riguroase, care garantează că fiecare articol îndeplinește fiecare standard de sănătate și siguranță. Acesta este unul dintre principalele motive pentru care compania este încă populară până în prezent.

3. Time Revolution Ampoule este primul tratament facial ce conține 80% drojdie fermentată

Fermentarea este un proces binecunoscut pentru crearea alimentelor hrănitoare și sănătoase. În zilele noastre, este o metodă populară de a obține produse calitative de îngrijire a pielii. Gama Time Revolution folosește această metodă inovativă pentru a crea produse anti-ageing extrem de apreciate.

Ingredientele fermentate din aceste produse fac nutrienții mai ușor de absorbit și ușor de aplicat. Se știe că esența mărcii conține 80% drojdie fermentată, care acționează ca un preludiu pentru alte tratamente.

4. BB Cream cu protecție solară încorporată

Crema BB oferă un finisaj glowy și conține una dintre cele mai semnificative cantități de protecție solară dintr-un produs cosmetic. În timp ce majoritatea fondurilor de ten conțin doar 15 SPF, BB cream-ul lor se laudă cu 42 până la 50 SPF PA+++.

5. Calitate înaltă, păstrând în același timp prețul accesibil

De la lansarea sa în 2000, Missha a fost consecventă în formularea și stabilirea prețurilor. Au existat mici diferențe de preț în ultimele două decenii și au creat în mod repetat articole cu ingrediente de înaltă calitate.

6. Investește în cercetare și dezvoltare

Fiind unul dintre precursorii industriei coreene de frumusețe, brandul nu se bucură doar de premiile sale. Este dedicat continuu creării de formule inovatoare care să corespundă cerințelor consumatorilor.

Descoperă gama noastră de produse Missha

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *